23 februari, 2014

Rensa rensa rensa

Så var nästan den här helgen över.  I fredags hade vi vänner här på mat och lite bad. Riktigt skitväder när jag skulle tända badtunnan,  men det var det värt sen på kvällen :)

Igår var en riktig slappardag. Det mest ansträngande jag gjorde var att skjutsa Patricia till en kompis.  Bianca hade en kompis här hemma så dem såg man knappt röken av.  Grannarna kom in på en fika på eftermiddagen,  annars var det OS och mello som gällde. 

Idag har jag haft lite mer kryp i rumpan så jag har gått igenom lite gamla flyttkartonger och fått ihop 4 pappkassar med grejer och kläder som jag har åkt iväg med till Myrorna. Så har jag stuvat runt lite så nu ser hyllorna i förrådet lite bättre ut :) Hade jag fått bestämma helt själv så hade fler saker rykt,  men jag vet att maken vill spara dem av någon anledning.  Kan vara bra att ha i framtiden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar